Turnus 6 - zaczynamy!

 Wystartował turnus 6. Larpowcy, zawiadowcy i erpeżki.

Wszyscy wyśmienicie bawili się na wspólnej Integrze, potem stworzyli identyfikację drużynową.

I już drugiego dnia, korpusy zetknęły się z pierwszymu wątkami fabularnymi swojej przygody.

Larpowcy szlifowali umiejętności aktorskie. Rozegrali pierwsza grę fabularną - "Wanderhome: Wędrówka ". To gra o spokojnej krainie, w której opowieść rodzi się w trakcie podróży. Wspólne spotkania przyniosły nowe doświadczenia.

Adepci Szkoły Zwiadowców rozpoczęli swoje szkolenie - złożyli Zwiadowczą Obietnicę, przeszli trening szermierczy i zajęcia z musztry. Nowe umiejętności przydały się podczas misji fabularnych - na polecenie Halta Siwobrodego adepci zebrali tropy złych wargalów atakujących mieszkańców Araluenu i dowiedzieli się, że Lord Morgarath planuje kolejny atak.

Korpusy erpegowe szybko zabrały się do tworzenia postaci, drużyna mistrza Kosmy postanowiła dokonać światotwórzenia dając życie Archipelagowi Akoros pełnego greckich mitów. Równocześnie mistrz Jeleń wraz z odważnymi śmiałkami zdecydował się na Zew Cthulhu i lata 20 XX wieku owiane tajemnicami przedwiecznych bogów.






Komentarze

Popularne posty