Turnus 6 - podążając za przygodą

 Podążając za przygodą...

Adepci Szkoły Zwiadowców szukali antidotum na mroczną zarazę, która nagle pojawiła się w królestwie Araluenu. Przeszukali wielką zamkową bibliotekę podczas gry Chaos, by zdobyć potrzebne  informacje. Rozmawiali z pradawnym drzewcem, który pomógł im przygotować lekarstwo. Okazało się, że za wszystkim stoi zły Lord Morgarath, to z jego wargalami walczyli młodzi adepci. Nie wiadomo gdzie ukrywa się złoczyńca, trzeba go odnaleźć. Ponadto szkolenie zwiadowców trwa. Odbyli już zajęcia z szyfrów, zielarstwa, budowania obozowiska.

Larpowcy zmierzyli się z pierwszymi grami fabularnymi. Larp "Niekomfortowa podróż" odbył się w klimatach łowców piratów. Straszliwa bestia pod pokładem nie pozwoliła by załoga wyszła z tego cała. Odbył się również larp - "Zmierzch Bogow". Larpowcy wcielili się w trzy klany wojowników, które rywalizowały o błogosławieństwa Bogów. Tyr, Frigg czy Ull? Decyzja nie jest prosta.

A co u erpeżków? Śmiałkowie z różnych stron Akoros podczas przyjęcia w królewskim pałacu skonfrontowani zostają z tajemniczym czarnym rycerzem, w wyniku czego zamienieni w kamień rzuceni zostają w wir czasu by powrócić do domu.

Drużyna Mistrza Jelenia rozpoczęła swoją przygodę w systemie Zew Cthulhu, całość historii rozgrywa się w Nowej Anglii w 1928 roku. Byłby to normalny dzień na Uniwersytecie QuickSilver, gdyby nie brak Profesora Howley'a, oraz tajemnicze zniknięcie jednego z najlepszych studentów, Louis'a Szautenbacha. Gracze podjęli trop i rozpoczęli śledztwo.

Zwiadowcy spotkali się z Olimem, pradawnym bytem, który zabrał ich w przeszłość. To czego dowiedzieli się od widma Morgaratha przekroczyło ich najśmielsze oczekiwania.

Podążając za przygodą wszystkie korpusy wzięły udział w spływie tratwą po Biebrzy.

Odbyła się również kultowa gra "Odyniec!"















Komentarze

Popularne posty