Turnus 6 - podążając za przygodą
Podążając za przygodą...
Adepci Szkoły Zwiadowców szukali antidotum na mroczną zarazę, która nagle pojawiła się w królestwie Araluenu. Przeszukali wielką zamkową bibliotekę podczas gry Chaos, by zdobyć potrzebne informacje. Rozmawiali z pradawnym drzewcem, który pomógł im przygotować lekarstwo. Okazało się, że za wszystkim stoi zły Lord Morgarath, to z jego wargalami walczyli młodzi adepci. Nie wiadomo gdzie ukrywa się złoczyńca, trzeba go odnaleźć. Ponadto szkolenie zwiadowców trwa. Odbyli już zajęcia z szyfrów, zielarstwa, budowania obozowiska.A co u erpeżków? Śmiałkowie z różnych stron Akoros podczas przyjęcia w królewskim pałacu skonfrontowani zostają z tajemniczym czarnym rycerzem, w wyniku czego zamienieni w kamień rzuceni zostają w wir czasu by powrócić do domu.
Zwiadowcy spotkali się z Olimem, pradawnym bytem, który zabrał ich w przeszłość. To czego dowiedzieli się od widma Morgaratha przekroczyło ich najśmielsze oczekiwania.
Podążając za przygodą wszystkie korpusy wzięły udział w spływie tratwą po Biebrzy.
Odbyła się również kultowa gra "Odyniec!"
Galeria zdjęć: https://photos.app.goo.gl/Yw2daBxafRyyGrys7
Komentarze
Prześlij komentarz