Turnus 4 - podążając za przygodą
Co u Larpowców?
Niedziela: Rankiem Larpowcy odczytali swoje karty postaci do larpa Zmierzch Bogów i rozpoczęli przygotowania charakterystycznych przedmiotów ich przodków. Wieczorem wyruszyli na nieznane morze, na statku z niepożądanym pasażerem na pokładzie. Był to trudny rejs wymagający wielu poświęceń. Choć stracili wielu braci oba rejsy dopłynęły do brzegów.
Zwiadowcy odbyli trening sztuki szermierczej i łucznictwa. Wieczorem, na corocznym zlocie zwiadowczym pojawił się Nieskalany- przyjazny duch, który zapowiedział nadejście 3 prastarych bytów i strażników światami Olima, Ikke i Postei.
Niedziela: Rankiem Larpowcy odczytali swoje karty postaci do larpa Zmierzch Bogów i rozpoczęli przygotowania charakterystycznych przedmiotów ich przodków. Wieczorem wyruszyli na nieznane morze, na statku z niepożądanym pasażerem na pokładzie. Był to trudny rejs wymagający wielu poświęceń. Choć stracili wielu braci oba rejsy dopłynęły do brzegów.
Poniedziałek: Rankiem Larpowcy wyruszyli na zajęcia ze strzelania z łuku i kuglarstwa. Odbyła się ogólnoobozowa salwa honorowa dla wybitnego polskiego łucznika - Piotra Goneta. Na drugim bloku przenieśliśmy się w klimaty Wikingów, walcząc o względy bogów w pierwszym akcie larpa Zmierzch Bogów. Wieczorem odbyło się omówienie larpa, a przed snem larpowcy wcielili się w rolę wyznawców lorda Morgaratha pomagając zwiadowcom w przeprowadzeniu ich fabuły.
Zwiadowcy odbyli trening sztuki szermierczej i łucznictwa. Wieczorem, na corocznym zlocie zwiadowczym pojawił się Nieskalany- przyjazny duch, który zapowiedział nadejście 3 prastarych bytów i strażników światami Olima, Ikke i Postei.
Gracze RPG rozpoczęli przygodę w opuszczonej karczmie nieopodal Alatar, by następnie iść śladem tworzącej się intrygi, wraz z nasilającymi się niezwykłymi, na pozór niepowiazanymi wydarzeniami. Pierwszy podejrzany: przestępcza organizacja Czarnych Łez.
Galeria zdjęć: https://photos.app.goo.gl/we5P352HkWFnbwWYA
Komentarze
Prześlij komentarz