Starcie z wrogiem.

 Oto chodzi w każdej przygodzie by odnaleźć przeciwnika, wroga, zmierzyć się z nim aby odnaleźć w sobie odwagę i siłę.

Ostanie dwa dni nasi obozowicze poddawani byli róznym próbom i wyzwaniom.

Szkoła Wilka odczytała zapiski dawnych mieszkańców elfiej wioski i dowiedziała się o tragedii, która ich spotkała. Wyruszyli w długą, nocną wyprawę po to aby spotkać potomków mieszkańców wioski i dowiedzieć się jak udobruchać duchy dawnych elfów, pojawiające się w tamtych okolicach.

Nocna Straż podczas pierwszego larpa odnalazła za murem ślady grasowania Dzikich, które doprowadziły ich do pojmania jednego z nich. Strażnicy wybrali spośród siebie nowego Lorda Dowódcę. W nocnej fabule Mur został zaatakowany przez Dzikich uciekających na Południe. Strażnicy otworzyli szkatułę z bronią na Białych Wędrowców, lecz sztylety były zaklęte i sprowadziły na nich wielkie niebezpieczeństwo.

RPG. Drużyna nastoletnich super bohaterów po wielu potyczkach pokonała złoczyńcę Siergieja, który wysysał z ludzi moce, by handlować nimi na czarnym rynku. Tymczasem detektywi z Miasta Mgły są już bliscy rozwiązania zagadki pętli czasowej, w której utknęli. Niedługo dojdzie do potyczki naszego świata ze światem baśniowych istot...

Larpowcy odbyli w ostatnich dniach dwie przygody fabularne. "Niekomfortowa podróż" to larp w klimacie grozy. Opowiada historię grupy łowców piratów, których kapitan zapadł na chorobę. Ta okazuje się zmienić kapitana w straszną i głodną bestię. "Zmierzch Bogów II: Czas Bogów" jest kontynuacją pierwszej części larpa. Tym razem przenosimy się dwa pokolenia do przodu, aby śledzić losy wikingow na festynie. Zabawy i tance zostały jednak przerwane przez przybycie nieznajomego.

Korpus Dębowych Strzał skupił się na szlifowaniu umiejętności w walce i sztuce skradania, oraz kamuflażu. Podjął wyzwanie w  rozgrywkach Arrowballa i Juggera. By na koniec zapolować na Odyńca.






Komentarze

Popularne posty